پورتال بلاگ اسکای

این وبلاگ یک سند غیر رسمی است

پورتال بلاگ اسکای

این وبلاگ یک سند غیر رسمی است

الکامپی که نیامده رفت!

همون طوری که میدونید نمایشگاه الکامپ 2010 تهران تنها 4 روز برگزار گردید ، 4 روزی که نه تعطیلی داشت و نه ساعت مناسبی برای مراجعه در نظر گرفته شده بود

من خودم به عنوان دانشجوی این مملکت برای مسئولین امر که میخواهند دولت الکترونیک رو گسترش بدهند متاسف هستم! میگویید چرا پس به ادامه مطلب بروید و به طور کامل از این ابراز تاسف آگاه شوید...

روز آخر بود که یکی از دوستانم (مجتبی . الف ) رفت نمایشگاه الکامپ 2010 ، آخه ما ترم آخری های دانشگاه که به خاطر تعدد واحد هر روز کلاس داریم نتوستیم بریم و چشممان به جمال الکامپ روشن شه!

نه تنها ما بلکه ساعت برگزاری آن اصلا مناسب نبود که اکثر کارمندان مشتاق هم نتوانستند سری به آن بزنند.

خلاصه سرتون رو درد نیارم آقا مجتبی ما وقتی برگشت بهم گفت که بهتر که نیامدی ، کیفیت که نداشت هیچ ، پر از دانش آموزانی بود که میخواهند آینده سازان مملکت باشند!

آخه یکی نیست بگه الکامپ واسه کدوم قشر جامعه مفید تر است؟

1- دانشجویان رشته های مرتبط با علوم کامپیوتر

2- بازاریان و افراد مشغول در تجارت الکترونیک
3- کارمندان شرکت های کامپیوتری

4- علاقه مندان به علم کامپیوتر
5- دانش آموزان ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان!


به نوعی وقتی فهمیدم نمایشگاه 4 روز غیر تعطیل است و اصلا ساعتش به ساعت درسی و کاریم نمیخوره فوق العاده ناراحت شدم ، پیش خودم گفتم این است افتخار ملی!

نمایشگاهی که قراره با جیتکس و سبیت رقابت کنه ( البته از نوع نامعلوم) چیزی بهتر از این نمیشه!


این است عاقبت کامپیوتر بدبخت که مسئولی میگوید کلنگ زندی مجازی و دیگری میگوید طرح هدفمند کردن رایانه ها ( یارانه ها ) و دیگری به جای PHOTOSHOP (فوتو شاپ ) میگوید :پی هوتوشاپ


متاسفم و از همه مخاطبین از بابت این مطلب عذرخواهی میکنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد